fredag 5. november 2010

3 måneder, wuhuuu

I skrivende stund er det så og si nøyaktig tre måneder siden vi kom hit til New York. (Touchdown var rundt 21:10 okal tid den 5. august hvis du lurte. Det er jo litt gøy da. Tiden flyr når man har det morro, og med dette tempoet så er jeg hjemme i Norge på no-time, noe som ikke bare er positivt. Til tross for tidvis syting, så koser jeg meg jo fælt her :)

Mandag hadde jeg som jeg sa i forrige post, ikke businessprøve likevel. Chill. Det vi hadde var første del av P.A.C.E.R. Ikke fullt så chill. PACER er sånn gymprøve(r) opplegg hvor vi gjorde masse målinger og måtte ta noen tester. Litt sært. Tirsdag hadde vi fri grunnet valget, noe som var ganske deilig. Onsdag var det igjen skole, og onsdager er dress for success. Siden vi da skulle ha en lett gym (trodde jeg), tok jeg den da helt ut med dress. Jeg trodde aldri at jeg skulle gå med dress på skolen, men der satt jeg da. Litt sært var det, men går man på businesskole, ja da gjør man det
.
I gymmen var det PACER del to, som nå var beeptest. Det er den hvor man skal løpe frem og tilbake over gymsalen og komme til motsatt ende før det piper. Det går fortere og fortere, og etterhvert spurter man. Jeg kom til lengde 86, og høstet stor applaus. Jeg var faktisk den som løp nest lengst i min gruppe, og det var jo litt stas.


Ellers har det ikke skjedd noe gøyalt denne uken, men i morra er det ung i NY samling i sjømannskirka, og vi skal spise risengrynsgrøt faktisk. Det er jo en høydare (høydepunkt).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar