søndag 5. desember 2010

50årsdag x2

Mamma ble 50 på torsdag, og etpar dager før ble hun godeste Marit som bor ute i Brooklyn  også det. Hurra for begge!  I den anledning ble det da gjort i stand til et heidundranes party der ute hos dem.  Arne, en god venn av mamma, tok med seg Diana (nei, ikke prinsessen)  en tur opp fra Washington.  Det er jo alltid koselig med besøk, men jeg likte ikke helt å bli kasta ut av senga mi.... Uansett,  det var kanskje ikke det største selskapet verden har sett (vi var 12), men stemningen var det ikke noe å si på. Tiden flyr fort når man er i godt lag, og vips var klokken 03:30. Togene går jo ikke like hyppig som på dagen, så det tok sin tid å komme seg hjem. Da vi kom hjem var klokken godt og vel fire, og innen jeg blir ferdig med dette, så blir den nok 05:00. Mulig jeg står over frokosten i morgen og starter dagen med lunsj.

Ellers har det ikke skjedd stort den siste uka, bortsett fra skole, skole og atter skole. Nå er det heldigvis bare tre uker til jul, og da blir det igjen fullt hus her i 2 Cornelia street. Mine kjære søsken, Ingrid og Lars tar seg en tur over dammen, og Ingrids forloved, Dennis, blir også med.  Eneste nedtur er at jeg har to prøver 23. desember, men jeg skal nok overleve.  Nå erre senga neste, så jeg sier da god natt og takk for meg. Adios!



2 kommentarer:

  1. Prøver 23. desember, ja. Synes det er ille nok at vi skal på skolen til kl. 12:00 på 22. desember :p
    Dere har vel ikke skole 24. desember også????

    Gratulerer med mor, forresten :))

    SvarSlett
  2. haha, heldigvis har vi ikke det. Det hadde seriøst sugd bigtime.

    takker så mye, skal overbringe hilsningene. Hvem er det som hilser, forresten?

    SvarSlett