torsdag 16. juni 2011

Last days at Eco

Holla!

Soo, this was the last day with normal classes at Eco. It is kinda sad that it's over, but there's still graduation and stuff, and there's a lot of stuff happening before that. Senior dinner on monday was super fun, and I'm deeply honored with winning the "most awesome Norwegian person"-prize. I know there must have been fierce competition, haha.
-------------

Mandag og tirsdag var de siste dagene med vanlig skole, og fra og med onsdag og frem til graduation day (27.) er det ingenting som skjer, hvertfall ikke for meg. 10. og 11. klasse har noen prøver kalt regents, men det slipper jeg, så jeg har egentlig sommerferie. Ferie er jo veldig deilig, men det er litt trist, for nå er det flere folk som jeg ikke ser mer. Jeg freffer endel folk de neste to ukene, men man får jo ikke sett alle...

På mandagen møttes hele avgangsklassen en resturant for årets senior dinner. I tillegg til å spise og prate, så var det også utdeling av priser. Det var priser for de to-tre beste i hvert fag, sportspriser, den som har forbedra seg mest siden freshmen year og mye annet. Det var sikkert over 150 tilsammen, og vi satt og klappa konstant i over 90 minutter. Det var etpar som fikk med seg 6-7 priser, noe som vakte en smule misunnelse blant noen. Jeg var ikke en av disse, i og med at jeg hadde fått den beste prisen av dem alle "most awesome Norwegian person". Noe statuett fikk jeg ikke, men stående applaus fra samtlige elever og lærere, rundt 250 stykker. Tale måtte jeg også holde. Nå hadde jeg riktig nok tenkt å si noen ord uansett, men jeg var ikke forberedt på at det skulle være så mange der. Har fått masse skryt i ettertid, så jeg synes min taledebut gikk bra. Etter dette dro jeg og en gjeng til High Line, en park i nærheten. På vei tilbake gikk vi forbi en plass med hoppeslott ogsånn, og det måtte jo selvsagt prøves ut. Sjekk bilder lenger nede.

Onsdagen presenterte jeg den oppgaven jeg skrev om euthanasi for en stund siden. Selve oppgaven fikk jeg 96 på, og presentasjonen gikk også veldig bra. Fikk forresten tilbake fysikkoppgaven også, og der fikk jeg 98. Ja, jeg er flink.

Helt til sist kan jeg jo nevne at bloggen har over 10.000 hits, noe som er svært gøyalt. Takk til alle lesere!

Hejdå



Eco!


Mr. Sebastianelli's Diagonal Class

Ms D's pd 3/4 physics



Mr. Moore



Yes, the Eco gym


Senior dinner - BBQ ribs, 1/2 chicken, corn bread and aload of fries. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar