tirsdag 28. juni 2011

Siste post fra NY!

Så,

Nå er det rundt en time til flyet går, og jeg sitter i loungen på JFK og venter. Boardingen starter om et kvarters tid, og da er det straka vegen til Island. Derfra er det etpar timers flytur til Norge, og jeg lander på gardermoen halv ett i morgen formiddag.

For å få tiden til å gå sitter jeg og ser på bilder fra året som har gått, og det har egentlig gått veldig fort. Det virker som det var i går at vi satt i loungen på Gardermoen før avgang. Eneste forskjellen er at jeg nå er 18, så nå kan jeg sitte og drikke vin med god samvittighet, haha. De har forresten sånne fine snitter også, så jeg føler meg svært voksen her jeg sitter i de dype lærstolene med laptopen mens jeg spiser disse snittene og nipper til den vinen. Nuvel, jeg får nyte det mens jeg kan, for det er nok lenge til det skjer igjen.

Nå skulle jeg egentlig ha reflektert litt over året som er gått, men det er jeg alt for trøtt til. Boardingen starter også nå snart, så jeg må vel komme meg til gaten. Neste gang denne bloggen blir oppdatert er jeg i Norge, og det er jo litt artig.

Hei så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar