onsdag 29. juni 2011

Island

Nå sitter jeg på KEF - Keflavik airport og venter på at flyet skal gå til Oslo. Det er litt styr med tidsforskjeller, og jeg må forholde meg til NY-tid, Island-tid og Norge-tid. Har satt på flere alarmer for at jeg ikke skal gå glipp av flyet, som jeg nesten gjorde da vi skulle til Skottland i 2008. Da var det også internett som var skylden. Uansett, ETA på Gardermoen er 14:05 lokal tid, om fire-fem timer

Flyreisen fra JFK gikk egentlig ganske bra. FLytiden var på rundt 5 timer, og disse ble stort sett fordrevet ved å se på film. Jeg fikk endelig sett The King's Speech, som var overraskende bra. I og med at jeg deler stammeproblemet med han godeste Bertie får nok jeg litt mer ut av filmen enn de fleste, og det var egentlig interresant å se hvordan det funka på den tiden.  Ellers prata jeg endel med nordmannen ved siden av meg, og satt og leste.  Sove har jeg ikke gjort, til tross for at klokka er 04:40 i mitt hue, og jeg har vært drit trøtt i hele dag / går.  Det blir nok en tidlig kveld i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar