torsdag 19. mai 2011

Celebspotting!

Yesterday, I went to a CBS-event in Carnegie hall and Lincoln Center together with Andreas and Maria. We had to stand outside for a few hours, but we saw a bunch of celebs, so it was well worth the time.



-------

Helt siden hun kom hit til byen har Maria fartet rundt og stalket kjendiser, eller "celebspotting", som det heter på fint. Da hun fortalte at hun skulle på promoparty med tvkanalen CBS tenkte jeg at jeg kunne ta meg en tur og se hva som skjedde, bare for å ha gjort det liksom. Det begynte å regne som søren da jeg kom ut av skolen, så jeg tenkte en stund på å droppe det og heller dra en annen gang, men jeg dro allikevel - noe jeg er svært glad for nå. Etter at vi (Maria, Andreas og meg hadde stått der en stund begynte stjernene å strømme ut. Endel av fansen som var der var helt ville og pressa på, men jeg klarte til slutt å kjempe meg frem. Resultatet ble autograf av Johnny Galecki (Big Bang Theory) samt bilder med Pauley Perette og Cote de Pablo fra NCIS. De to siste signerte også min NCIS sesong fire, så da ble jeg svært glad. Ellers, så så vi også skuespillere fra Entourage, NCIS LA og Two and a Half Men (Aston Kutcher inkludert). Alt i alt en god start på kjendisjakta!


Pauley Perette

Cote de Pablo

Johnny Galecki

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar