lørdag 28. mai 2011

Ditt og datt

The last week, a lot of stuff has happened. My aunt and uncle has been here for a few days, I watched Pirates of the Carribean 4 with Trygve, and I have found a tux for prom. A not-so-cool-thing is that I've lost my wallet, fml. No more Ho Yip's for a few days...

Today, Mr Nanda took my phone and gave me a five minute lecture, both when he confiscated the phone, and when I got it back. I was surprised by how angry he was, considering the fact that he probably takes a dozen phones each week. On the other hand, it's mr Nanda, soo yeah. 

 After school, I went to Central Park with some people and chilled in the sun, before I went to Broadway with Andreas and Maria and watched "That Championship Season", starring Kiefer Sutherland, Chris Noth and Brian Cox. 

---------

Yessda, den siste uken har det skjedd litt av hver her i storbyen. Sist helg hadde vi besøk av onkel og tante, a.k.a Berit og Dag. Jeg så også Pirates 4 på kino sammen med Trygve, og den var slettes ikke så dårlig som folk skal ha det til. Verdt å se egentlig. Onsdag klarte jeg å miste lommeboka på toget. Folk her i byen er ikke de mest ærlige man kan finne, så den måtte jeg pent vinke farvel til. Det er jo ikke end of the world, men det er litt pes å få nytt bankkort, helseforsikringskort, skoleID og metrokort, og de 50 dollarene hadde også kommet godt med nå i helgen. Anyways, det er jo som man (jeg) sier, "shit happens, then you die". 

Ellers har jeg blitt fratatt mobilen min av en inspektør, og jeg fikk høre hele visa om at "du vet du ikke skal bruke den på skolen" og bla bla bla. Han kjørte samme greie to ganger, både når han tok den og når jeg fikk den tilbake. Jeg prøvde meg med at det var første gang at det hadde skjedd, og at det var lunsj, men det funket ikke. Regler er regler, og det minste brudd på disse må bli slått hardt ned på. Jeg tror jeg foretrekker Nesbru's "policy" fremfor den de har her.

Anyways, etter skolen dro jeg og noen andre og hadde lunsj i Central Park, og slappet av noen timer i solen, før jeg dro på Broadway og så et stykke sammen med Andreas og Maria. Stykket het "That Championship Season", og detvar bare fem skuespillere. Blant disse er Kiefer Sutherland fra 24 og Chris Noth fra Sex og Singelliv. Litt tregt til tider kanskje, men bra nok.

 Det er sikkert andre ting som også har skjedd den uka her, men det har jeg glemt i farta. Nå er det sent her i New York, og sengen kaller.

Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar