søndag 24. oktober 2010

Føst, nå har jeg fiksa på instillinger, så nå må man ikke lenger ha en googlebruker for å kommentere, man må ikke ha noe som helst. Hvem som helst kan altså kommentere *hint* Gogogo! haha

Nok en uke er godt her på HSEF...

Denne uken har det skjedd svært lite egentlig. Det har vært skole, skole og mer skole. Unntaket er fredag, men det kommer jeg tilbake til. Jeg har også vært ekstremt trøtt, men det er jo ikke så unormalt. Skolen starta som vanlig 07:45, og det er seriøst alt for tidlig å starte læring. Spesielt når det er US Government som står på planen i første time. Læreren prøver å få det til å virke spennende, men hun får det liksom ikke helt til. Det er kun rå viljestyrke som får meg fra å legge hodet på pulten og sove, men det klarer jeg da å motstå. Som regel, haha.

Fredag var det faktisk masse gøy som skjedde. I fysikken hadde vi en ny lab, og nå skjøt vi med "nerf guns",pistoler med skumgummipiler. Formålet med labben var å forske på horisontal- og prosjektilbaner. Hvor mye forsking det ble vet jeg ikke, men det var gøy hvertfall. I lunsjen benyttet jeg seniorprivilegiet mitt for første gang på lenge, altså jeg gikk ut. Det er en liten park rett over gata, og det er som regel møteplassen for alle som går ut i lunsjen. Etter litt prat bar det til nærmeste kinaresturant. Der møtte vi, ikke uventet, andre elever fra HSEF. Vi var vel rundt 20 elever fra skolen som satt rundt der og spiste. Ha long noodles is the shit.

Etter skolen var det sånn klubbmesse nede i lobbyen, og alle klubbene hadde laget stander og prøvde å kapre flest mulig elever. Bowlingsesongen er merkelig nok over om en ukes tid, så det fikk jeg ikke bli med på. Etter litt om og men meldte jeg med på sjakklubben, kunstklubben og håndballaget. Sjakklubben er under lunsjen en gang i uken, og man spiller da sjakk, prater og spiser lunsj. Kunstklubben er sånn ca samme greie, men da tegner man ogsånn vistnok. Er ikke heeeeeeeelt sikker på om det er det helt store, men det får vi se på. Håndballen her borte er ikke som den hjemme. Det disse folka kaller håndball er ganske likt som squash, bare at man ikke bruker racketer. to eller fire personer slår en tennisball/sprettball mot en vegg med håndflaten, og den som ikke klarer å slå den tilbake mister et poeng.Dette er også noe helt nytt for meg ,men sesongen starter ikek før i mars, så jeg har god tid til å prøve meg frem.

Nå er det også bare en uke til halloween, så da var det halloweenfilmkveld på skolen på fredag kveld. Jeg gadd ikke å gå hjem etter klubbmessen for å komme tilbake halvannen time senere, så jeg bare ble der og hjalp til. Flinke meg. Med unntak av filmen ble kvelden en stor suksess. Det kom masse folk, og det var egentlig ganske koselig. Gangen ned til gymsalen var dekorert med masse skumle greier, og i kiosken solgte de litt forskjellige kaker og noe halloweengodteri. Filmen vi så var Paranormal Activity, noe som egt var litt skuffende. Jeg liker normalt ikke skumle filmer, men denne var utrolig kjedelig. Slutten var litt creepy, men bortsett fra det var det ikke helt det store. Mange var uenige med meg, og det var nok av skriking og hyling. Hun ved siden av meg ble mer eller mindre vettskremt, så da måtte jeg trå til og roe ned. Livet er hardt, haha

Lørdag var det igjen partytime, og det var kino som stod på programmet. Nå var det clash of civilizations (/vennnegjenger), og jeg var med både Ida, Emely og Trygve på en gang. Vilt. Filmen vi så var RED, og den var sykt morsom ^^

Peace out...



Har lagt ut noen flere bilder her http://picasaweb.google.com/mheltne/Diverse# De nye kom på bunnen.




Jhon med Nerf gun

6 kommentarer:

  1. paranormal activities var driiiit skummel da, haha ! Balls of steel Magnus, balls of steel. men hvis du vil se en annen film som er skummel/freaky så må du se "the mist". Selv klikket jeg på slutten, men overall en skummel film ^^

    SvarSlett
  2. the mist? er ikke det den creepy med sånne gigantiske insektromvesner som kommer ut av tåka eller noe?

    SvarSlett
  3. Så nå kan alle kommentere. Det er alle tiders. Nå skal det kommenteres som aldri før.
    V-bear.

    SvarSlett
  4. Håhåhå! Fri kommentering, det liker jeg. Nå kan jeg luske rundt her OG kommentere i smug!

    Hilsen en som ikke er V-Bear

    SvarSlett
  5. H-dawg double MM-Heltne.

    Hilsen enda en som ikke er V-bear.

    SvarSlett
  6. og btw, yeah det er den med supercreepy aliens, haha

    SvarSlett