fredag 29. oktober 2010

Reportcard 'n stuff

Det virker som om det er på fredager ting skjer. Forrige uke var det halloweenfilmkveld, før det var det flyvende iguanaer og jesus, og før det var det biltur. Denne gangen var det halv dag på skolen og lærer/foreldrekonferanse med utdeling av karakterkort.

Det var som sagt halv dag, noe som egentlig var veldig deilig. Så var det da utdeling av karakterkort og samtale med alle lærerne. Flere var litt sære og ga ikke så god karakter som man eeeegentlig fikk pga det kun hadde gått to måneder og "hvem som helst kan få over 90 på to måneder". Takk for den liksom. Dette trakk snittet ned, men jeg trøster meg med at jeg har klassens høyeste snitt i US Government, og jeg er jo ikke en gang Amerikaner. Slå den du.

Flere fra skolen dro til noe sånn festivalgreier på et tivoli et eller annet sted, men innen jeg skjønte at det her var noe som var verdt å være med på, var de da utsolgte for biletter. Nedtur.

Onsdag fikk vi besøk av noen fra Congressional Budget Office, noen som folk som styrer med statsbudsjettet. De snakka endel, og det virka egentlig ganske interresant. Jeg klarte også å sikre meg en av de jojoene som de hadde med, så da ble jeg glad.

Ellers har det ikke skjedd så mye, men på søndag er det halloween, og da blir det liv.

Rai Rai

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar