mandag 31. januar 2011

Aldri så galt at det ikke er galt for noe

Senior trip gikk jo da i vasken, noe som var litt nedtur. Likevel ble helgen ganske grei, derav innleggets tittel. Alt som skjedde på turen ble også publisert på facebook i går, både i form av bilder, filmer og statuser.

Uansett, lørdag var jeg først og trente på treningssenteret. De siste ukene har det vært så mye som har skjedd (tentamner, sykdom, barbados etc), så det er nesten tre uker siden jeg trente ordentlig på gymmen. Jeg tenkte jeg skulle gjøre opp for dette, og jeg trente da skikkelig godt og lenge. Ikke lurt. Selvom jeg bøyde og tøyde etterpå, så har jeg vært EKSTREMT stiv i begge ben. Det er fortsatt vondt å sette seg ned, og nå har det blitt mandag kveld. Huffameg. I tillegg til å trene var jeg også med han godeste Tobias, østerrikern som kom hit for etpar uker siden.

I går tok Ida turen inn til NY for første gang på lenge, og det er jo alltid like hyggelig. Da hun dro, stakk jeg til sjømannskirken hvor det var ung i new york med pizza og quiz. Mitt lag vant forøvrig quizzen, så det var jo litt gøy.

I dag var det planleggingsdag på skolen, så da var det fri for meg. woho!  Jeg benyttet da anledningen til å se på jentene på skolen spille basketkamp for første gang. Da jeg troppet opp på skolen for å møte de andre, ble jeg stoppet av dørvakten. Jeg hadde gått to meter i lobbyen da hun slang ut med "where you think you're going?". Det tonefallet liksom. Jeg viste da skoleid'n og sa hva jeg skulle, men det hjalp ikke. Hun hadde ikke hørt om noe basketkamp, og jeg kunne jo ikke bare gå inn på skolen etter skoletid. Jeg stod å diskuterte med henne i 10 minutter før jeg ble reddet av Ms D som kom og sa at det var greit. Amerikanere altså.... Jeg fikk etterpå vite at de ikke hadde nok folk til å hjelpe til, så jeg ble satt til å styre "shot clock". Dette er en sånn stoppeklokke som man må trykke på hver gang et lag mister ballen.  Jeg kan null og niks om basket, men jeg klarte det sånn nogenlunde, etter litt startvansker. Skolen tapte desverre, men det var artig å se på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar