lørdag 29. januar 2011

Dag 5

Okai, da erre torsdag kveld her på Barbados. Hvis alt hadde gått etter planen, så skulle jeg ha vært på vei hjem nå, men det er jeg altså ikke. Det er snøstorm i NY, noe som gjorde at flyet ble kansellert. Da det også kun er en flyavgang pr dag, så må vi vente til i morgen. Normalt hadde ikke dette vært noe dumt, men iom at vi ikke kommer hjem først i morra kveld, så går jeg glipp av Senior Trip. Senior trip er basicly en klassetur. Hele avgangsklassen drar opp til et hotell upstate og tilbringer helgen der sammen med folk fra andre skoler. På programmet er det paintball, slalom, disco, konkurranser og mye annet gøy.  Dette får jeg nå ikke med meg, noe som er litt nedtur. Hva er sjansen for at det er snøstorm AKKURAT i dag liksom. Men men. Som alle jeg har snakka med har sagt, så får jeg jo en dag til i paradis. Hurra hurra....


Det er flere som tror at alt jeg har gjort er å daffe og ligge på stranden. Det kan jeg opplyse om at er feil. Jeg har faktisk vært så flink at jeg har trent hver eneste kveld. En joggetur, rundt 40 lengder i bassenget samt pushups og situps. Alt i alt ca en time. Nå er jeg egentlig i mot jogging, men det er jo ikke hver dag man har sjansen til å jogge på en strandpromenade i den karibiske solnedangen, haha.

Men altså, dette blir siste blogginnlegg fra Barbados (for denne gang). Alle innleggene blir lagt ut i morgen en gang, og da med bilder. Det innlegget jeg la ut på tirsdag har også fått noen flere bilder.  Turen varte fra lørdag 22 (?) til  fredag 28. (med mindre flyet i morgen også blir kansellert).

Del av joggeruten.

|
Hotellet - Allamanda Beach





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar