fredag 21. januar 2011

Endelig helg!

Ja, da var det endelig fredag. Denne uken har vært en av de mest hektiske siden tidenes morgen, hvertfall siden vi kom hit. Jeg har som sagt hatt tentamen hver dag, og på onsdag hadde jeg  to stykker, Engelsk og International Business. Tentamen nr to tok jeg på en times varsel, og jeg fikk halvparten så lang tid som jeg egentlig skulle hatt. Til tross for dette tror jeg den gikk ganske bra. Jeg tror egentlig alle gikk fint, bortsett fra matte. Suprise suprise.  US government har jeg alt fått tilbake, og der fikk jeg 182/200. Dette tilsvarer en sterk femmer, noe jeg sier meg godt fornøyd med.

På torsdag ble jeg syk igjen, og var egentlig ganske elending. Fra øynene og nesa rant i strie strømmer, jeg hostet og harket, og det virket som om noen spilte trommekonsert i huet mitt. Jeg hadde også en smule feber, eller jeg var "elevated" som Ms Davies kalte det. Jeg fikk slappe av på et kontor, en kopp te og drøssevis med sympati, men ikke det jeg virkelig trengte, nemlig en hodepinetablett. Grunnen til dette var at "hvis jeg hadde fått en allergisk reaksjon eller noe, så hadde de fått skylden" og bla bla bla. Uansett, klok av skade troppet jeg i dag opp med en eske tabletter, nesespray, halstabletter og ørten pakker lommetørklær.

Nå har jeg som sagt fri en uke, og neste helg skal jeg på klassetur med hele avgangsklassen til et hotell upstate et sted. Det blir meget gøy! Før det skal vi dra til Barbados og nyte noen late dager på stranda. Eneste som står på programmet mitt er å bade, sove og jobbe med brunfargen. Eneste ulempen er at vi må dra ut av huset kl 05:50 i morra, men det skal jeg vel klare. Sove kan man jo alltids gjøre på flyet....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar