onsdag 12. januar 2011

Ukei....


Lørdag var jeg med Trygve i midtown, noe som resulterte i et nytt skopar samt en kinotur. Da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg får gnagsår av skoene, noe som er litt nedtur. Får satse på at jeg får gått dem inn etterhvert.  Filmen vi så var Tron., og den var egentlig ganske kul. Forutsigbar kanskje, men absolutt verdt å se. Anbefaler de som har mulighet til å gå å se den (når den omsider kommer til Norge, haha)

Søndag var jeg på juletrefest i sjømannskirka, og der var det fullt liv. Nå var det ikke så veldig mange unge der, men vi var da en liten gjeng på bakerste rad. En av de andre hadde tatt med seg en amerikaner, og hun .  trodde vi var rablende gale der vi dansa rundt treet til "så går vi rundt om en enerbærbusk". Hun prøvde å bli med, men det hele endte i en enorm latterkrampe. Til tross for dette måtte hun medgi at det var koselig, og at riskremen slettes ikke var så ille.

Tirsdag gikk det rykter om at det skulle komme enorme mengder snø på kvelden, og alle begynte da å håpe på snowday, altså at skolene skulle bli stengt pga for mye snø. Det kom faktisk veldig mye snø, men etter at byen sviktet litt i snømåkinga under stormen i jula hadde de nå forberedt seg. Så fort de første fnuggene kom, begynte snøplogene å kjøre. Lang historie kort; det ble ikke snowday, og samtlige elever (og lærere) var lettere irritert. Det hjalp ikke byens  privatskoler og katolske skoler var stengt, og  at i New Jersey (rett over elva), så fikk de faktisk snowday.

I morgen skal jeg gå å få tuberkolosevaksine, og på Mrs D's "mega physics review session" som varer fra 15-19 eller der omkring (hvis jeg får plass) . Can't wait...

Hadde litt problemer med matteleksa, noe som førte til dette kunstverket.

Juletrefest i sjømannskirka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar