tirsdag 31. august 2010

Intet nytt fra Vestfronten

Som man kanskje skjønner fra tittelen, så har det ikke skjedd så mye her siden sist. Jeg har tilbrakt alt for mange timer på pcn, men det er jo ikke noe nytt. Ikke at jeg hadde orket å være så mye ute heller, i skrivende stund er det 35 grader, med en "high" på 36. Deilig sier noen, men det blir litt utmattende i lengden.

I løpet av disse timene på pcn har jeg ikke bare fått sett litt film, men jeg har også forbedret photoshopskillsene mine. Jeg synes egentlig at jeg har blitt ganske flink, men den følelsen forsvinner fort når jeg ser på de bildene som ligger på nettet. Likevel laster jeg opp to av mine supre bilder i bunnen av posten her. Det er ikke så veldig mye hokus-pokus, men jeg synes nå de var litt fancy jeg.

Ellers begynner solbrentheten å forsvinne, sakte men sikkert. Satser på at den er borte til helga. Jeg har også trent både i dag og i går. Klapp på skuldern til meg.

Helt til slutt vil jeg bare si at jeg nå har 500 besøk på siden og 1250 page loads. Det er ikke ille. takk til dere.

PS: Selvom det ikke har skjedd noe særlig synes jeg at jeg er ganske flink til å skrive noe likevel. Denne posten ble faktisk på 185 ord, dette avsnittet ikke inkludert. Nå skulle norsklæreren min ha sett meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar