tirsdag 10. august 2010

shopping & annet gøy

I dag var vi på shopping for første gang siden vi kom hit, noe som endte med at mamma ble noen dollar fattigere, og jeg ble noen skjorter rikere. Og en caps. yay! Det er mye fint å si om sandvika storsenter, men det kan liksom ikke helt sammenliknes med Soho og 5th avenue.

For rundt en uke siden bestemte plutselig Ipoden min å ta kvelden, noe som ikke er helt det store når man skal fly og styre og stelle i over 10 timer. Desverre var det ikke noe å gjøre med det, så jeg har da vært uten ipod siden det. I dag dro vi imidlertidig til apple sin gigasjappe her i strøket, og der ble vi kjent med en kar ved navn Lucas. Lucas skjønte hvilken nedtur dette var, og etter litt om og menn ble det til at jeg kan hente en ny ipod om rundt en uke. Det var altså meget glad Magnus som gikk ut av 103 Prince street! :)


Andre ting som har skjedd siden sist:
- Grillparty i sjømannskirka
- Registrering i skolesystemet. Meget stress
- Snartur på times square
- Jeg har fått meg ny mobil (med touchscreen, hurra!) nr er +1347-441-7236

:)


4 kommentarer:

  1. SUPER GØY AT DU BLOGGE, EG DIGGE DEG Å DET VETT DU ! ;) Håpe du stoooorkose deg! ;)

    SvarSlett
  2. Er det ikke alltid greit naar mamma blir bitte litt fattigere og du rikere? ;)

    SvarSlett
  3. jo, det synes jeg egentlig er veldig greit, haha :)

    SvarSlett