tirsdag 7. september 2010

Back to school 'n stuff

De siste dagene har vært de mest sosiale på lenge. Ikke at det skal så mye til da... Følgende har skjedd:

Jeg var på "ung i New York"-kveld i sjømannskirka på søndag. Det var egentlig meget koselig, masse folk, grillings og andre gøye greier. Vips så hadde det gått fire timer, og kvelden var over. Hyggelig var det hvertfall.

På mandag ( i går altså) møtte jeg igjen Ida, og vi var på kino. Mens vi venta på at filmen skulle starte så spilte vi sånne arkadespill. Jeg vant flest ganger, hurra! Litt før filmen starta gikk vi inn i salen og så på reklamen og kinotrailerne. Plutselig startet trailern for "Eat, pray, love" med Julia Roberts. Vi synes den trailern varte grusomt lenge, så vi så på klokka, og da var det 25 minutter siden filmen skulle ha starta. Da skjønte vi ut at vi hadde gått inn i feil sal, og etter en lengere latterkrampe fant vi frem til riktig. I det ene øyeblikket satt vi da og så på en romantisk komedie (eller noe i den dur), og i det neste så vi på Sylvester Stallone plaffe løs med maskingevær etter å ha sprent etpar biler. Litt forskjell kan man si. Etpar timer senere var filmen over, og begge var godt fornøyd. Filmen (The Expendables) anbefales på det sterkeste, hvis man liker overdrevne skytescener og store eksplosjoner

Etter dette gikk vi rundt i byen, og igjen, vips, så var dagen godt.


Nå i dag så har jeg ikke gjort noe særlig egenlig, har faktisk bare vært ute av huset to timer. En gang for å kjøpe skolesaker og noe andre greier, og nå i stad for å trene. Apropos skolesaker, I morgen (kl 08:00) starter skolen! Det er faktisk bare 10 timer til. tam tam tam daaaaaa. Det er litt scary, men jeg gleder meg egentlig. Spennende blir det hvertfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar