mandag 27. september 2010

27. september

Hei og hopp

Dagen i dag starta ganske vanlig med engelsktime, gym og fysikk. Etter fysikken ble jeg kalt opp på kontoret og måtte ta en test for å vise at jeg behersker språket. Det at jeg må ta den etter å ha fått 100/100 på to engelsktester (skryteskryte) og vært på skolen i to uker er jo litt sært, men regler er regler. Jeg klarte meg så bra at jeg slapp å ta den siste og lengste delen av prøven. Så flink er jeg!

Etterpå var det historieprøve, og det var ikke like gøy. Til tross for verkende hender (vi skrev med blyant), mye stress og delvis jernteppe kom jeg meg gjennom. Ikke bare det, jeg gjorde det også ganske bra (tror jeg hvertfall). Vi skal vistnok få prøven tilbake i morgen, noe som var en gledelig overraskelse. Slik skulle lærerne på Nesbru jobbet. Det er ikke snakk om å vente en måned på prøven her nei.

I morgen har jeg nok en prøve, denne i Internasjonal Business. Akkurat hva prøven er om er jeg ikke 100% sikker på, men så lenge man har fulgt med i timen og møter opp, så går det nok bra, iflg. den godeste Mrs. Nowak. Time will show.

Ellers, så var det en kar som kalte meg for retard og stirra stygt på meg på butikken i går. Helt random. En annen litt sær ting som skjedde var noe i heisen her om dagen. Jeg hadde nettop gått inn i heisen, og mistet nøklene mine på gulvet. Jeg bøyde meg kjapt ned for å ta de opp, men akkurat da startet heisen med et rykk. Resultatet ble at jeg trynte noe kollosalt og slo hodet i gulvet, med bena og rompa opp. Jeg har ikke kommet så langt i fysikken at jeg kan forklare hvorfor det ble sånn, men det har noe med motstridene krefter å gjøre tror jeg. Deilig var det hvertfall ikke.


Ellers kan jeg nevne at det er 27. September, altså er det nøyaktig 3 mnd siden bursdagen min. Det betyr at det er 9 mnd til min neste, og det er også 9mnd til graduation day (ja, det er på samme dag). Det kan jo bli en ganske kul dag da, jeg mener; hvor mange har graduation OG 18årsdag på samme dag PÅ Manhattan liksom. Lucky me. Det betyr også at det er 274 dager eller deromkring til jeg sitter på flyet hjemover. Det er bare å begynne å telle ned :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar