mandag 20. september 2010

Blått, hvitt og...grått?

Okei

Da jeg kom til skolen i dag fikk vi vite at vi skulle få nye timeplaner, alle mann. Hurra. Det er nå den tredje timeplanen vi har fått på en uke. Først var den hvit, så blå og nå grå. Nå er den grå stiligere enn den blå, men det var litt stress. De flytta den ene gymtimen min til mandag (som er i dag). Det visste jo selvsagt ikke jeg noe om, så jeg hadde jo ikke med gymtøy. Alt lærerne sa var "synd for meg, men du er ikke alene". Så ble det til at jeg måtte gymme i jeans og mine superkule adiddassko. Addidas er riktignok et sporty merke, men akkurat den modellen er liksom ikke helt egnet for å bli svetta ned. Lærerne sa også at vi ga dem "attitude" og at vi ikke jobbet hardt nok, så da måtte vi starte på nytt igjen. Hurra, hurra. Jeg tror jeg luktet svært godt resten av dagen. Ellers så fikk jeg tilbake mine første oppgaver her i USA, og jeg fikk full pott på begge. Klapp på skuldern til meg.

Når jeg var oppe på kontoret for å få sånn stempel på timeplanen min kom jeg i snakk med etpar stykker, og vi snakka om litt av hvert. Når det kom for en dag at jeg skal være her permanent utbryter en av disse jentene "wow, they are sending white people here now! How cool!" Det er altså ikke noen overflod av "sånne som meg" her på denne skolen. Dette er vistnok ikke bar negativt, i og med at "Most white guys are just as hot as black guys, if not hotter" (quote) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar