mandag 13. september 2010

Første skoledag 2.0

I dag dro jeg igjen ned til skolen for å se om de hadde fått meg inn i systemet sitt. Det hadde de selvfølgelig....... ikke... Jeg ble igjen satt på et kontor og bedt om å vente mens de prøvde å finne det ut. Tiden gikk, elever kom og forsvant og lærerne og rådgiverne løp rundt og var stressa til tusen. Fortsatt ingen gladnyhet. Etter tre og en halv time ble det til at de ga opp der, så jeg og mamma måtte dra opp på skolekontoret for å snakke med dem der. På skolekontoret fikk vi vite at de hadde bytta lokaler, så der var det kun spesialundervisning. Da måtte vi sette kursen østover, mot 2. avenue (vi var på 7.) På vei over ringte da han mr. Scaliente eller noe, viserektoren på skolen og sa at jeg på mystisk vis hadde poppet opp skjermen hans. Så nå er det endelig i boks, etter til sammen seks timers venting i en stol. I morgen er altså første skoledag på ekte. Hurra, hurra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar