lørdag 18. september 2010

Det var en gang en djevel, en frappuchino og en gudstjeneste...

I dag var det igjen kinotid, og vi så en film som het intet mindre enn "Devil". Filmen handler om fem stk som blir fanget i en heis. Det høres kanskje ikke så spennende, men alt er ikke som det ser ut til å være. De finner snart ut at en av dem er djevelen! tam tam tam taaaaa... Mye skummelt skjer, og det blir svært dramatisk. Jeg var glad for at jeg var den eneste i heisen etterpå

Etter denne filmen så gikk turen til starbucks hvor jeg "måtte" prøve noe annet enn vanlig kaffe. Resultatet ble en Jafa chip frappuchino bestående av 40% isbiter, 40% krem, 10% kaffe og 10% smakssiruper. For å toppe denne usunheten kjøpte jeg også en double chocolate brownie. 480 kalorier var det i det lille kakestykket, tilsvarende ca 45 minutter med løping. Verdt det? Definitivt!

Jeg fikk også en mail fra sjømannskirka hvor de spurte om jeg kunne hjelpe til med en prosjektor under gudstjenesten i morgen. Man kan jo ikke si nei til sånt, så i morra må jeg stå opp 09:00. Mine soveplaner går da i vasken, og jeg må legge meg tidlig i kveld. Hva gjør man ikke for en god sak?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar