fredag 17. september 2010

USAs grunnlov 223 år

I dag er faktisk usas grunnlov 223 år , og da måtte selvsagt lærern ta med seg kake til oss. Fin start på dagen. Jeg kan også nevne at det henger et flagg i hvert eneste klasserom, og hver dag i 4. time er det sånn "pledge of alliegence", hvor man skal stå med hånden på hjertet og erklære sin troskap til flagget. Nasjonalfølelsen er det ikke noe å si på

Ellers hadde vi gym, som igjen var stress. I påfølgende time hadde faktisk lærern tatt med seg papirhånklær til oss slik at vi kunne få tørke av oss svetten (noe man ikke får tid til ellers). Det var jo ganske omtenksomt^^. Lunsjen i dag var pizza, og det var jo digg. Nå har jeg jo faktisk blitt kjent med endel folk, så jeg slipper å sitte ved randoms for å ikke se ut som en loner. En stor forbedring :) Ellers, i historietimen begynte folk å lære å banne på kinesisk, og da ble jeg selvsagt spurt om å banne på norsk. Lærern var den ivrigste eleven, og han lærte flere fraser som han med stor glede sa til etpar andre lærere etter timen (uten å si hva det betydde) Ellers har businesslærern min døpt meg "Magnum". Grunnen til det er at hun ikke har noen assosiasjoner til Magnus, mens Magnum både er en pistol, en tv-serie og noe sjampanje. Dessuten er jo det så mye kulere. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar